Doprava zdarma

Rychlé odeslání

Originál produkty

Více než 700 000 zákazníků

Košík

Váš košík je prázdný

Stížnost politiky

Dodávaného zboží je třeba zkontrolovat po obdržení. Pokud zjistíte, že má nedostatky, nebo je poškozen, požádejte kurýr napsat poškození protokol a nechat si kopii a neváhejte nás kontaktovat na , aby se problém vyřešit. Protokol musí být napsáno na potvrzení o přijetí.

Poznámka: přijetí zásilky kupující bez výhrad se odmítl tvrzení za ztrátu nebo mechanického poškození. Pokud si kupující nesplní společně s protokolem dopravci škodu na tuto skutečnost v době přijetí, stížnosti, jak je uzavřen.

V případě problémů s ověřováním výrobků nebo odmítnout zapsat poškození protokolu kurýrem, napište zaměstnance osobní dopravy - jméno a telefonní číslo - a okamžitě poskytnout tyto informace pro naše zaměstnance.

Základem pro stížnosti je kvalitativní potvrzení o nákupu zboží v rámci společnosti, ROTOPINO.PL S.A. identifikovat kupujícího, aby na základě objednávky nebo číslo faktury nebo stvrzenky.

Zákazník má na výběr dva způsoby, jak propagovat nesouladu zakoupené zboží se smlouvou:

Zákazník má možnost propagovat zboží od dodavatele, který je ROTOPINO.PL S.A.. Taková stížnost musí být podána v písemné formě a zaslat ho e-mailem info@rotopino.cz, nebo poštou na vaši ROTOPINO.PL S.A. palců

Uplatňovat své pravomoci v rámci záruky - v tomto případě, klient inzeruje zboží přímo od poskytovatele záruk a společnost ROTOPINO.PL S.A. je jen prostředník přenosu stížnosti.

Reklamace musí být podána v místě nákupu zboží, které v našem obchodě, telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zaměstnanci ROTOPINO.PL S.A. okamžitě kontaktovat a informovat požadavek.

Pokud by toto tvrzení je kvalitativní zjištění neshody výměna bude provedena v souladu s dostupností výrobku v našem obchodě.

V nepřítomnosti dostupnosti zboží na společnosti Exchange ROTOPINO.PL S.A. zavazuje splatit peníze na deklarované zboží ve stížnosti.

Náklady na dopravu do / z reklamace.

Zákazník je povinen dodat výrobek na vlastní náklady na adresu, kterou naši zaměstnanci. Pokud by toto tvrzení je kvalitativně prodejna bude platit v hotovosti za dopravní službu po předložení příslušných dokumentů ze strany klienta, což potvrzuje jeho cena.

Další možností je používat dopravní prostředky, internetový obchod. V tomto případě obdrží inzerované zboží od zákazníka do firmy ROTOPINO.PL S.A. nebo stížnost na jiné místo kurýrní službou. Veškeré náklady jsou závislé na tom, zda reklamace bude považována za kvalitativní nebo zamítnut výrobce.

Je-li stížnost shledána kvalitativní zákazníka nenese náklady spojené s dopravní služby. Náklady na dopravu zůstávají v obchodě.

Pokud je reklamace zamítnuta kvalitativní náklady na dopravu hradí klient v souladu s tabulkou poplatků kurýrní společnosti. ROTOPINO.PL S.A. vystavit fakturu s DPH pro dopravní servis.