Doprava zdarma

Rychlé odeslání

Originál produkty

Více než 700 000 zákazníků

Košík

Váš košík je prázdný

FAQ

Platby

  • Jaké formy platby jsou dostupné?

    Současné formy a způsoby platby jsou popsány v záložce Platby.
  • Jak mohu změnit způsob platby?

    Pokud si přejete provést ve své objednávce jakékoli změny, kontaktujte prosím zákaznický servis na adrese: info@rotopino.cz.
  • Mám problém s platbou, co mám dělat?

    Pokud nedojde k přesměrování do platebního systému, může to být zapříčiněno chybou na straně provozovatele, používaným prohlížečem nebo zařízením, ze kterého je platba prováděna.

    V případě chyby se ujistěte, že počítač, na kterém tvoříte objednávku, má nejnovější verzi internetového prohlížeče. Můžete také obnovit stránku (kombinace kláves ctrl + f5) nebo odstranit soubory cookie v nastavení prohlížeče.

    Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail a možnost objednávku zaplatit. Poté transakci dokončete kliknutím na Opětovná platba.
  • Jak mohu provést vlastní platbu?

    Vlastní platba se provádí na bankovní účet, jehož podrobnosti naleznete v záložce Kontakt. Do zprávy pro příjemce zadejte číslo objednávky.

Doprava

  • Kolik stojí doprava?

    Doprava je zdarma.
  • Jaké jsou možnosti dopravy?

    Současné formy a způsoby dopravy jsou popsány v záložce Doprava.
  • CMohu sledovat svou objednávku?

    Ano. Jakmile zásilka opustí sklad, obdržíte e-mail s číslem pro sledování zásilky, které vám umožní sledovat zásilku na webových stránkách vybraného dopravce.
  • Jaká je předpokládaná doba doručení?

    Informace o době, která uplynula mezi vytvořením objednávky a odesláním zboží, jsou uvedeny u každého výrobku a v e-mailu s potvrzením objednávky.
  • Objednal jsem několik produktů s různou dostupností. Kdy bude zásilka odeslána?

    Zásilka bude odeslána po kompletaci celé objednávky.. Informace o termínu odeslání jsou uvedeny u každého produktu a v e-mailu s potvrzením objednávky. Zásilky odesíláme z různých skladů, takže se může stát, že vaše objednávka bude odeslána v několika balících.
  • Jak mohu změnit způsob dopravy?

    Pokud si přejete změnit způsob dopravy, kontaktujte zákaznický servis e-mailem na adrese info@rotopino.cz.
  • Jak se objednané nářadí odesílá?

    Podrobnosti o odeslání a doručení objednaného nářadí najdete na našich webových stránkách v záložce Datum expedice. Zásilky jsou zasílány kurýrní službou DPD, Raben nebo SUUS.
  • Co se stane, když zásilku nepřevezmu?

    Zásilka se vrátí do našeho skladu. Zákazníkovi nevznikají žádné další náklady.
  • Mohu změnit doručovací adresu?

    Ano, ale záleží na stavu vyřízení zásilky. Chcete-li změnit adresu, použijte odkaz od dopravce, který jste obdrželi e-mailem, díky čemuž můžete svou zásilku spravovat sami, nebo kontaktujte zákaznický servis zasláním zprávy na adresu info@rotopino.cz.
  • Mohu si vybrat konkrétní datum doručení?

    Máme možnost nastavit konkrétní datum odeslání objednávky před jejím podáním.

    Chcete-li se dohodnout na podrobnostech expedice a doručení objednávky, kontaktujte zákaznický servis e-mailem na adrese info@rotopino.cz. Nezapomeňte nás však informovat před podáním objednávky.
  • Co se stane, když kurýr na uvedené adrese nikoho nezastihne?

    Kurýr se dvakrát pokusí doručit zásilku na uvedenou adresu. Aktuální stav zásilky můžete zkontrolovat na webových stránkách dopravce. Kromě toho můžete prostřednictvím stránky dpd.com/cz/cs/ přesměrovat svou zásilku k vyzvednutí na výdejním místě nebo do výdejního boxu. Číslo pro sledování zásilky najdete v e-mailu s potvrzením odeslání objednávky.

    V případě jakýchkoli potíží nás kontaktujte.
  • Kontaktuje mě kurýr před doručením zásilky?

    Kurýr není povinen adresáta před doručením zásilky telefonicky kontaktovat. Místo toho zákazník obdrží e-mail s termínem doručení objednávky. Termín doručení si můžete ověřit také na webových stránkách dopravce.

Objednávka

  • Jak zjistím stav své objednávky?

    Doporučujeme sledovat stav objednávky na našich webových stránkách v záložce stav objednávky. Zkontrolovat objednávku
  • Jak mohu provést změnu své objednávky?

    Pro změnu objednávky kontaktujte náš zákaznický servis. Pokud je již objednávka vyřizována, není možné ji měnit. O podrobnostech a dalších krocích vás budeme informovat.
  • Mohu objednávku zrušit?

    Pro zrušení objednávky nás kontaktujte e-mailem na adrese info@rotopino.cz. Po zadání pokynu obdržíte potvrzující zprávu.
    Pokud již byla zásilka odeslána, není v některých případech možné objednávku zrušit. V takovém případě zásilku od kurýra nepřebírejte nebo ji nevyzvedávejte z výdejního boxu.
  • Kdy obdržím fakturu?

    Faktura bude zaslána e-mailem do 14 dnů od převzetí zásilky. Většinou je však doručena do 48 hodin. Jelikož je zpráva odesílána automaticky, zkontrolujte složku SPAM a Hromadné ve své e-mailové schránce.
    Pokud doklad o koupi nebyl zaslán ani po uplynutí uvedené 14denní lhůty, kontaktujte náš zákaznický servis.
  • Jak mohu změnit údaje na faktuře po jejím vystavení?

    Zákon o fakturaci a fiskalizaci ze dne 1. ledna 2020 neumožňuje žádnou úpravu již vytvořené faktury.
  • Kdy mi budou peníze vráceny?

    V případě elektronické platby prostřednictvím zprostředkovatele Przelewy24 jsou peníze vráceny stejným způsobem, přičemž maximální lhůta pro vyřízení vrácení peněz je 14 pracovních dnů od odstoupení od smlouvy.

Reklamace

  • Jak vypadá proces vrácení zboží?

    V našem obchodě lze právo na odstoupení od smlouvy uplatnit do 30 dnů od převzetí zásilky.

    Kdy nelze vrátit zakoupený výrobek:
    • Pokud byl používán, nese stopy po provedené práci nebo servisu. Vrátit lze výrobky nové a plnohodnotné, které lze dále prodávat.
    • Pokud byl zakoupen na společnost (s výjimkou živnostníků, přičemž kdy nákup nesouvisí s jejich podnikáním).
    Kontrolujeme kvalitu vráceného zboží. -Mějte na paměti, že výrobek, který nesplnil vaše očekávání, nesmí nést žádné známky používání.

    Peníze budou vráceny do 14 kalendářních dnů ode dne přijetí zásilky naším skladem.

    Při vrácení zboží postupujte dle pokynů uvedených v záložce Podmínky vrácení zboží.
  • Jak vypadá proces výměny zboží?

    Výměna zboží v obchodě CentrumRowerowe.pl spočívá ve standardním vrácení zboží.

    Dodatečně uveďte ve formuláři pro odstoupení od smlouvy informaci o výrobku, za který chcete vrácený výrobek vyměnit.

    Při výměně nebo vrácení zboží postupujte dle pokynů uvedených v záložce Vrácení a výměna zboží.
  • Jak mohu nahlásit reklamaci?

    Nejdříve nás kontaktujte - reklamaci nám zašlete e-mailem na adresu info@rotopino.cz.
    Ve zprávě podrobně popište důvod reklamace a pokud je to možné, přiložte fotografii nebo jinou dokumentaci, která závadu prokáže - o dalším postupu vás budeme informovat.
    Postup pro reklamaci zboží je popsán v záložce Podmínky reklamace.
  • Vztahuje se záruka na všechny výrobky?

    Ano. Na všechny výrobky zakoupené na stránkách narzedzia.pl se vztahuje záruka. Pokud výrobce nestanoví jinak, mají společnosti nárok na 12měsíční záruku, fyzické osoby a živnostníci (nákup od roku 2023) na záruku 24 měsíců.
  • Budou mi vráceny peníze, pokud zásilku nepřevezmu?

    Pokud zásilku nepřevezmete, budou vám peníze vráceny do 14 kalendářních dnů stejným způsobem, jaký jste zvolili při platbě.
  • Pokud zásilku nepřevezmu, je možné ji zaslat znovu?

    Jakmile se nám zásilka vrátí, můžeme ji poslat znovu. Na stejnou nebo jinou adresu. Za tímto účelem kontaktujte zákaznický servis. Kontaktní údaje naleznete v záložce Kontakt.
  • Co když jsem obdržel zboží, které neodpovídá objednávce?

    V takovém případě tuto situaci co nejdříve nahlaste e-mailem na adresu info@rotopino.cz.
    Uveďte číslo objednávky, jméno a příjmení, informaci, jaký výrobek byl doručen, a zašlete jeho fotografii. Výrobek vám vyměníme a uhradíme veškeré náklady na dopravu.
  • Co když jsem obdržel neúplnou objednávku?

    Neprodleně nás informujte zasláním e-mailu na adresu info@rotopino.cz. Uveďte číslo objednávky, jméno a příjmení, informaci, jaký výrobek chybí, a zašlete fotografii vnějšího obalu zásilky.

    Pokud byl obal poškozen nebo máte podezření, že s obsahem mohla manipulovat třetí osoba, např. byl zalepen páskou kurýrní společnosti nebo jinou páskou, je třeba sepsat protokol o poškození (s kurýrem nebo na webových stránkách kurýrní společnosti).
  • Co když jsem od kurýra obdržel poškozenou zásilku?

    Pokud je to možné, odmítněte převzetí zásilky od kurýra. Při potvrzení převzetí zásilky svým podpisem napište slovo „poškozená“.

    Pokud byla zásilka převzata od kurýra, Důležité - nahlaste nám situaci zasláním zprávy na adresu info@rotopino.cz.
  • Mohu získat na zakoupený výrobek prodlouženou záruku?

    Záruční podmínky stanovují výrobci příslušných značek. Někteří výrobci nabízejí možnost bezplatně zaregistrovat zařízení a prodloužit záruku. Registrace musí být provedena na webových stránkách výrobce.

    Doporučujeme si pečlivě přečíst záruční podmínky přiložené k zakoupenému zboží.

    V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte.

Zákaznický účet

  • Co je to zákaznický účet?

    Zákaznický účet obchodu rotopino.cz je individuální prostor pro každého milovníka nářadí.
    Vytvoření účtu je nepovinné, ale umožňuje přístup k vybraným speciálním nabídkám a slevám.
  • Jaké jsou výhody zákaznického účtu?

    Uživatel zákaznického účtu si může prohlédnout historii svých objednávek a faktur, pokud byl během nákupu přihlášen.

    Exkluzivní slevy a aktuální informace o výprodejích - to vše najdete ve svém zákaznickém účtu v záložce Newsletter.
  • Je možné v obchodě zadávat objednávky bez zákaznického účtu?

    Ano. Objednávat v našem obchodě je možné i bez zákaznického účtu, avšak doporučujeme se zaregistrovat a získat tak další výhody.
  • Mohu změnit nebo doplnit údaje o adrese, které jsem uvedl během registrace?

    Změny údajů o adrese můžete provést jednoduše po přihlášení v sekci „Moje údaje”.
  • Mohu svůj zákaznický účet smazat?

    Ano, smazání účtu je možné. Za tímto účelem kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@rotopino.cz.